بنر پرتقالی | طراحی بنر تبلیغاتی - طراحی لوگو

بنر پرتقالی طراحی بنر تبلیغاتی تکنیک روز تبلیغات بنری ، گرافیک روز با استفاده از بنرهای تبلیغاتی روز دنیا

بنر پرتقالی | طراحی بنر تبلیغاتی - طراحی لوگو

بنر پرتقالی طراحی بنر تبلیغاتی تکنیک روز تبلیغات بنری ، گرافیک روز با استفاده از بنرهای تبلیغاتی روز دنیا

کارت ویزیت چیست

وکتور گرافیک | دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ | ۰ نظر

کارت ویزیت چیست

طراحی کارت ویزیت و چاپ کارت یکی از راه کارهای مهم و اصلی برای برقراری ارتباط و شناساندن خود یا شرکت و کمپانی به اشخاص به حساب می آید چرا که بسیاری از مدیران و صاحب نظران بخش تبلیغات و بازاریابی بر این موضوع پی برده و طراحی کارت ویزیت را جزو یکی از اصل های مهم کاری خود قرار می دهند و تا جای ممکن بتوانند از چاپ کارت ویزیت خود نهایت بهره برداری را ببرند .

کارت ویزیت چیست

کارت ویزیت چیست

اهمیت کارت ویزیت :

هر چند در عصر امروز همچنان افراد بسیاری وجود دارند که حتی در ملاقات های مهم تجاری خود برای طرح و جنس کارت ویزیت خود اهمیت قائل  نبوده و به طرح های ساده و بی مفهوم که در زمان کم اماده می شوند بسنده میکنند .

کارت ویزیت ، در سراسر جهان در اندازه ها و فرم های متفاوت و با جنس های گوناگونی به چاپ رسیده و  در دسترس مشتریان قرار می گیرد که  بزودی به آن مباحث آن می پردازیم .

طراحی و چاپ کارت تجاری

طراحی و چاپ کارت ویزیت قالبا با هدف تبلیغات و برای اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار نمی گیرد و صرفا مورد استفاده جهت تعامل با مشتری یا  ارباب رجوعان می باشد .

چاپ کارت تجاری و طراحی آن نکته ای مهم و تاثیر گذار می باشد که میتواند بصورت غیر مستقیم تاثیر بسزایی در امر بازاریابی و تبلیغات شما  بگذارد .

کارت ویزیت به صورت عمودی و افقی چاپ میشود که میتوانید داخل آن از نام شرکت ، لوگو یا آرم شرکت ، به صورت کلمه کوتاه از خدمات شرکت  و تلفن تماس و ادرس محل کار و … بگنجانید .

بزودی با شما را با نحوه چاپ ، انواع کارت ویزیت و … آشنا خواهیم کرد .

انتهای مطلب .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9364

مقالات طراحی بنر :

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی