بنر پرتقالی | طراحی بنر تبلیغاتی - طراحی لوگو

بنر پرتقالی طراحی بنر تبلیغاتی تکنیک روز تبلیغات بنری ، گرافیک روز با استفاده از بنرهای تبلیغاتی روز دنیا

بنر پرتقالی | طراحی بنر تبلیغاتی - طراحی لوگو

بنر پرتقالی طراحی بنر تبلیغاتی تکنیک روز تبلیغات بنری ، گرافیک روز با استفاده از بنرهای تبلیغاتی روز دنیا

«سمفونی لک لک ها» طنین انداز شد

وکتور گرافیک | جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

نمایشگاه صبا


با گشایش سومین جشنواره انجمن ام اس ایران، از حدود ۵۰۰ اثر هنری با موضوع ابعاد مختلف این بیماری و تاثیرات آن در جامعه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا، آیین گشایش «سمفونی لک لک ها» عصر روز شنبه دوم تیر ماه با حضور مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالمجید شریف زاده و شماری از مسئولان فرهنگی کشور و هنرمندان در تالار ایران فرهنگستان هنر برگزار شد.


در این مراسم پویا محمودیان معاون رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران با بیان اینکه ایران هم اکنون سومین تولیدکننده صنایع دستی سنتی در جهان است، افق های مشارکت و حضور هنرمندان مبتلا به ام اس را در این عرصه، روشن و امیدبخش توصیف کرد.

در ادامه اردشیر رستمی گرافیست و طراح کاریکاتور خواهان رفع موانع و بسترسازی برای خلاقیت و بهره از قابلیت های هنری و انگیزه ها و ظزفیت های عظیم هنرمندان مبتلا به ام اس در سراسر ایران شد.

در پایان ابراهیم حقیقی طراح و گرافیست با طرح مباحثی درباره انجمن ام اس و فعالیت های آن در عرصه هنر، ضرورت هم اندیشی برای توفیق هرچه بیشتر این حرکت و لزوم همکاری برای خلق سازندگی های بزرگ را یادآور شد.

این نمایشگاه در انواع رشته ها و گرایش های هنری از جمله نقاشی، پوستر، مجسمه و حجم، هنرهای مفهومی و دیجیتال آرت و ویدیو آرت، کاریکاتور و تصویرسازی، سرامیک و ترکیب مواد، نگارگری و نقاشی ایرانی و طراحی لباس و پارچه و منسوجات تا ۱۵ تیرماه در گالری های آینه و خیال این مجموعه به کار خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 4329831
mehrnews.com/news/4329831
  • وکتور گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی